torsdag 15 april 2010

Hälsosidor med fler perspektiv - finns de?

Vad är en bra hälsosida? Vad innehåller en sådan sida? Vad tycker du?

Finns det några sidor som kombinerar området hälsa med inlägg om människans helhet, både känslor och tankar. Och kanske till och med det själsliga perspektivet? Jag vet inte, jag har haft den frågan med mig en del när jag surfat på sistone, men det verkar minst sagt sparsmakat, eller omärkbart, eller ännu inte gjort...

Kom gärna med tips på sidor så kan jag kika på dem. Det kanske är din egen sida eller någon annans.
Som handlar om människans utveckling, gärna på flera nivåer (inte bara vad vi "ska" äta eller träna osv). Och gärna med ett själsligt fokus också.

Om jag gillar något kanske jag lägger in dem i min resurslista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar